ماشین لباسشویی سونی دلیل خاموش شدن یهویی لباسشویی
نوشته شده توسط : lg

ماشین لباسشویی سونی دلیل خاموش شدن یهویی لباسشویی

عموما زمانی که ماشین لباسشویی سونی در حین کار شستشو متوقف شد، دلیل را می توان به یکی از موارد زیر نسبت داد:
– درب ماشین لباسشویی سونی 
– شیر ورودی آب
– پمپ تخلیه آب
– تایمر در مدل های قدیم ماشین لباسشویی سونی و یا برد الکتریکی در مدل های جدید ماشین لباسشویی سونی 
درب ماشین لباسشویی سونی 

خراب شدن و ساییدگی گیره درب ماشین لباسشویی سونی و نیز خراب شدن قفل الکتریکی یا همان میکروسوئیچ از دلایلی هستند که ماشین لباسشویی را در حین کار متوقف می کنند. میکروسوئیچ سبب می شود که درب ماشین لباسشویی در حین کار باز نشود و در زمان روشن شدن ماشین لباسشویی سونی فعال شده و کار خود را در جهت ممانعت از باز شدن درب انجام می دهد. قفل الکتریکی به دلیل جریان بالای برق یا فرسوده شدن امکان دارد در حین کار خراب شده و این خود سبب می شود مدار قطع شده و ماشین لباسشویی سونی متوقف شود.

تعمیر ماشین لباسشویی

دلیل توقف ماشین لباسشویی سونی حین کار

شیر ورودی آب

شیر آب ورودی، آب مورد نیاز برای فرآیند شستشو را وارد مخزن ماشین لباسشویی سونی می کند.
در صورت توقف ماشین لباسشویی سونی در حین شستشو، دومین کاری که باید انجام دهید این است که شیر ورودی آب را چک کنید. زیرا اگر خراب بود، می تواند یکی از دلایل توقف ماشین لباسشویی سونی بوده باشد.
پمپ تخلیه آب

زمانی که دو بررسی بالا را انجام دادید اما دلیل را نتوانستید به آن ها نسبت دهید، بهتر است در گام بعدی پمپ تخلیه آب را بررسی کنید و ببینید که مسدود و یا به علت فرسوده شدن خراب نشده باشد. پمپ تخلیه می تواند با اشیایی مثل سکه و … مسدود شده باشد که در این حالت باید با برداشتن آن شیء از آن رفع انسداد کنید. اگر که خراب شده بود بهتر است پمپ تخلیه ی دیگری را خریده و با فعلی جایگزین کنید.

روش تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

پمپ تخلیه ی آب نقش تخلیه ی آب در زمان شستشو است و اگر کارایی غلطی داشت و یا اصلا عملی انجام نمی داد، می تواند ماشین لباسشویی سونی را از ادامه ی کار، منصرف کند.
تایمر یا برد الکتریکی

چون این تایمر و یا برد الکتریکی هستند که به ماشین لباسشویی سونی دستور می دهند و برای شستشو برنامه ریزی می کنند، پس خراب شدن آن ها، ماشین لباسشویی سونی را از شستشو، باز می دارد و سبب متوقف شدن ماشین لباسشویی سونی می شود. این خراب شدن هم به علت نوسانات جریان برق و خراب شدن سایر قطعات ماشین لباسشویی سونی خواهد بود. البته این که ببینید تایمر و یا برد الکتریکی خراب شده یا خیر را باید به اشخاص ماهر در این زمینه بسپارید تا آن ها این قطعات را مورد بررسی قرار بدهند.




:: برچسب‌ها: تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه , تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای , تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت , تعمیر ات تخصصی ماشین لباسشویی , تعمیر ماشین لباسشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: